На сайте с 13.06.2011 Репутация: 169
Сообщений 247 Пол: Мужской(26)
Город: Черкассы
Стиль: MTB:Freeride Байк: Сандаль
13 окт 2012 в 00:29
Миха0909 писал(а): больше/меньше воздуха в системе
эго там не должно быть вообсче !!!!!!!!
эсли есть воздух в системе то будет ватный тормоз и небудет тормозить так как восдух сжымаеться и дот не давит на поршня в гусях 3 и 5 нельзя регулировать ход ток в 7
Все грамматические ошибки являются авторским стилем изложения материала!
Ты!,не любишь однорычажку?,ты просто не умеешь ей управлять!
На сайте с 08.08.2011 Репутация: 141
Сообщений 1792 Пол: Мужской(32)
Город: Санкт-Петербург
Стиль: MTB:Freeride
13 окт 2012 в 00:31
ИМХО, ни то ни другое. Копить, и брать норм тормоза. Если совсем нет денег, взять один тормоз, а потом и второй, но нормальный Коды/Святые/почти вся формула, ну или хотя бы элексиры 5
На сайте с 01.05.2005 Репутация: 445
Сообщений 3570 Пол: Мужской(30)
Город: Киев, Шевченковский район
Стиль: MTB:Freeride Байк: cro-mo
13 окт 2012 в 01:07
[/skript], Угу.... зрозуміло! Але в свою чергу, якщо гальма відрегульовані таким чином, то вони легше перегріваються, так?
Я ще читав десь на пінкбайку що можна знять колесо, трошечки натиснути на гальма, щоб колодки ближче підійшли, потім прокачати. Таким чином без зменшення кількості повітря у бачку ти закачаєш туди більше ДОТу і хід ручки стане меншим.
На сайте с 14.08.2012 Репутация: 186
Сообщений 1380 Пол: Мужской(53)
Город: Київ
Стиль: MTB:Urban Freeride Байк: да. є.
13 окт 2012 в 01:22
та не должно быть в тормозах воздуха вообсче даже капельки
Це в ідеалі так. Тоді і ручки працюють забібісь. І не треба тем "шо робить". А коли працюють не правильно - доводицця перекопувать всі ньюанси в чому б’яка. Якшо капка повітря маленька і вона не в лінії, то просто ручка м’якша. Торкає таблєтку зразу, а гальмувать починає пізніше і слабше. ( як вібряки) І ходу в ручки буде дофігіща. Тобто ефективність падає, но не в нуль. (повітря зжимаємий матер’ял, а масло - ні)
MEN
Якшо замість м’якоі мінералки залить тверду тормозуху, як мінімум грамотно змазувать поршні треба. Бо хапать то стане різко і сильно, а от ручка може перестать назад відходить. Або піде слабо і повільно.
Тобто всі параметри взаємопов’язані.
знять колесо, трошечки натиснути на гальма, щоб колодки ближче підійшли, потім прокачати.
Може це про якусь "особливу" гідру йшлось. Ну зажмеш ти маньоха, і? Як тільки відкрив систему - тиск упав, і зворотні пружини віджали таблєтки в нормальне положення. Поршень лишився вжатим. І? Вже краще (якшо треба) на внутрішню поверхню кришки бачка трохи епексидки чи холодной зварки. Шоб форма була випукла. Тоді при закриванні не буде повітря в середині. Шей масло частково вилльєця.