[ Поиск ] [ Регистрация ] [ Пользователи ] [ Вход ]

  Список форумов ›››› Железки ›››› Просмотр темы

Вибір, особливості експлуатації та принцип роботи дроперів RockShox Reverb, KS Lev та інших


Автор Сообщение
 Xopc

На сайте с 26.02.2013
Репутация: 692
Сообщений 596
Пол: Мужской(33)
Город: Івано-Франківськ
Стиль: MTB:Enduro
8 фев 2019 в 14:28

Всім привіт. 
Домаю що уже всі знають що таке дропери. Вони уже досить поширені, але  до мене доволі часто звертаються з досить великою кількістю різних питань по них. Найбільш поширені  стогсуються проблем вибору та того як вони працюють. В мене вже давно були заготовки для відповідей на найпоширеніші питанняю Але зараз, поки зима і є вільний час, вирішив написати статтю, щоб інфа була загальнодоступна.

Зразу скажу що саття вийшла трошки довша ніж я очікував + фотки, а чернеток тем на форумі нема, тому тема на разі перебуває на оформленні, мінусами  прошу не кидатись, постараюсь оформити і викласти все якнайшвидше.  Хто хоче прочитати все і зразу пошвидше  можна прочитати тут - тиць






dropper-seat-post-compilation-1170x500.j




На даний момент уже доволі велокої популярності набули підсидели з регулюванням висоти (дропери від англійського Dropper Post). Практично кожен сучасний трейловий чи ендуро, а часто і кантрійний байк має такий. Разом з ростом популярності виріс і спектр пропозицій від виробників.

Тож сьогодні поговоримо про те, який краще вирбати та особливості експлуатації кожного. Відразу поділимо їх на кілька категорій:

Категорія 1 – дропери з пневматично-гідравлічним принципом роботи (найпопулярніші)

reverb.jpg

Принцип роботи доволі складний, але надійний та перевірений часом – є дві камери: повітряна та масляна; ці камери розділяє плаваючий поршень (IFP), масляна камера поділена на дві частини (основну та допоміжну) перепускним клапаном. Коли Ви натискаєте на кнопку манетки, то вона відкриває перепускний калапан і масло може вільно переходити між двома частинами масляної камери. Якщо Ви одночасно з натисканням манетки, натискаєте на сідло, то масло витісняється з основної камери та переходить в допоміжну частину і посуває IFP поршень стискаючи повітря в повітряній камері, як результат сідло опускається. Якщо Ви просто натискаєте на манетку не прикладаючи зусиль до сідла, то повітря в повітряній камері тиском 17 атмосфер тисне на IFP поршень та переганяє масло з додаткової масляної камери в основну, як результат сідло піднімається.

Rock Shox Reverb

Найбільш популярний та очевидно найкращий представник.  Є одним з перших підсиделів, які взагалі появились на ринку, та одразу з перших партій виявився дуже вдалим варіантом. Від моделей 2010 року і до теперішніх практично не мав жодних серйозних змін, були тільки незначні конструктивні покращення, які в деякій мірі є навіть спірними. Керується підсидел за допомогою гідравлічної манетки на рулі через гідролінію яка веде до його верхньої частини. Також є модифікація Rock Shox Reverb Stealth з підводкою гідролінії до низу підсидела через раму.

Рекомендую технічне обслуговування з заміною сальників кожні 100 год їзди або раз в сезон (за принципом що наступить раніше).
Вартість технічного обслуговування в найшій майстерні з комплектом сальників які найбільше зношуються 750грн. В цілому надійність 8 з 10. 

Основні переваги:

  • надійність
  • регулюється швидкісь підняття (крутилка на манетці)
  • гідравлічна манетка
  • фіксується в будь-якому положенні
  • легко обслуговуються в професійних майстернях
  • доступність запчастин 
  • дешеві ремкоплекти
  • пошкодження анодування “ноги” (царапини, коцки, невеликі потертості штоку) практично не впливають на роботу та довговічність підсидела
  • з оновленим плаваючим поршнем (IFP) останнього покоління підсидели працюють значно надійніше
  • доступні апдейти старіших моделей, зокрема це стосується IFP поршня та нової неймовірно клаcної манетки 1X.

Недоліки:

  • боїться низьких температур, особливо морозів (як правило підсидел перестає реагувати на манетку)
  • не можна піднімати чи підтягувати велосипед за сідло.
  • з оновленим плаваючим поршнем (IFP) останнього покоління підсидели працюють доволі шумно
  • дорогі.
[+] Фото в розібраному стані

1106221d1479591422-rockshox-reverb-threa
p5pb13974766.jpg
p5pb13974767.jpg
1438352488161_img_1593.jpg

Kind Shock Lev та 272

Топова лінійка дроперів (KS Lev, Lev Ti, Lev DX, Lev Integra, Lev Si, Lev Ci, Lev Carbon, 272) іде на другому місці по популярності. Принцип роботи повністю ідентичний як і в RS Reverb, тільки технічна реалізація трохи інакша, найбільша різниця полягає в манетці – вона механічна.

Рекомендую технічне обслуговування з заміною сальників кожні 150 год їзди або раз в сезон (за принципом що наступить раніше).
Вартість технічного обслуговування в найшій майстерні з комплектом сальників які найбільше зношуються 950грн. В цілому надійність 9 з 10. 

Основні переваги:

  • надійність (навіть трохи краща, ніж в RS Reverb)
  • регулюється швидкісь підняття за наявності регулятора натягу тросика
  • фіксується в будь-якому положенні
  • пошкодження анодування “ноги” (царапини, коцки, невеликі потертості штоку) практично не впливають на роботу та довговічність підсидела.

Недоліки:

  • офіційно картрідж не підлягає ремонту та відсутні ремкоплекти (але це можливо)
  • дорогі запчастини
  • боїться низьких температур, особливо морозів (найчастіше починає “зливати” масло через нижній сальник демпфера в раму)
  • не можна піднімати чи підтягувати велосипед за сідло.
  • дорогі
[+] Фото в розібраному стані

hkeoGbA.jpg
e7nNlO4.jpg
7CrpEaz.jpg
udNtTQe.jpg
v7I9iwU.jpg
DtRIWgU.jpg
TBD577K.jpg
RiqylBV.jpg
jFASHm3.jpg
8EfoP73.jpg
YMXuY3m.jpg
3eMwehb.jpg

Kind Shock I900, I950, Super Natural, Dropzone, I7

Середня лінійка дроперів Kind Shock, також доволі популярна. Принцип роботи також повністю ідентичний як і в RS Reverb. В цілому, підсидели дуже подібні на старшого брата KS Lev, але зроблені за трішки спрощеною конструкцією.

Рекомендую технічне обслуговування з заміною сальників кожні 100 год їзди або раз в сезон (за принципом що наступить раніше).
Вартість технічного обслуговування в найшій майстерні з комплектом сальників які найбільше зношуються 950грн. В цілому надійність 8 з 10. 

 

Основні переваги:

  • надійність
  • регулюється швидкісь підняття за наявності регулятора натягу тросика
  • фіксується в будь-якому положенні
  • пошкодження анодування “ноги” (царапини, коцки, невеликі потертості штоку) практично не впливають на роботу та довговічність підсидела.

Недоліки:

  • офіційно картрідж не підлягає ремонту та відсутні ремкоплекти (але це можливо)
  • дорогі запчастини
  • боїться низьких температур, особливо морозів (найчастіше починає “зливати” масло через нижній сальник демпфера в раму)
  • не можна піднімати чи підтягувати велосипед за сідло.
[+] Фото в розібраному стані

kl6GpZ5.jpg
VJs3ccj.jpg
Yz3YKDQ.jpg
C9OW7GX.jpg

X-Fusion Hilo

Підсидел з картріджем відкритого типу – при роботі масло змішується з повітрям, плаваючий поршень відсутній.

Рекомендую технічне обслуговування з заміною сальників кожні 100 год їзди або раз в сезон (за принципом що наступить раніше).
Вартість технічного обслуговування в найшій майстерні з комплектом сальників які найбільше зношуються 650грн. В цілому надійність 6 з 10. 

 

Основні переваги:

  • фіксується в будь-якому положенні
  • можна провести технічне обслуговування “на коліні”
  • регулюється швидкісь підняття за наявності регулятора натягу тросика.

Недоліки:

  • масло при роботі змішується з повітрям, тому деколи підсидел під вагою починає просідати (для виправлення потрібно кілька разів повільно опустити та підняти підсидел)
  • боїться низьких температур, особливо морозів
  • будь які більші пошкодження чи потертості на “нозі” ведуть до пропускання масла під час роботи – в підсидел доводиться постійно доливати масло
  • бояться бруду на “нозі”.
[+] Фото в розібраному стані

IMG_3115.jpg
IMG_3123.jpg
VKpObBB.jpg

BikeYoke Revive

Даний дропер по будові дуже подібний до RockShox Reverb, але в нього відсутній плаваючий поршень, натомість є система яка видаляє з основної масляної камери повітря, щоб підсидел не просідав під вагою. Для активації необхідно шестигранником покрутити болт у верхній частині (зробити ресет).

Рекомендую технічне обслуговування з заміною сальників кожні 100 год їзди або раз в сезон (за принципом що наступить раніше).
Вартість технічного обслуговування в найшій майстерні з комплектом сальників які найбільше зношуються 1300грн. В цілому надійність 8 з 10. 

Осовні переваги:

  • фіксується в будь-якому положенні
  • досить надійний
  • пошкодження анодовання “ноги” (царапини, коцки, невеликі потертості штоку) практично не впливають на роботу та довговічність підсидела.

Недоліки:

  • все таки деколи повітря з масляної камери не повністю виводиться і приходить часто робити ресет
  • на разі повністю відсутні запчастини та ремкоплекти до даного підсиделу у вільному продажі.

Fox Transfer

Підсидел від іменитого виробника, по принципу роботи схожий з більшістю інших підсиделів з плаваючим поршнем.

Рекомендуємо технічне обслуговування з заміною сальників кожні 150 год їзди або раз в сезон (за принципом що наступить раніше).
Вартість технічного обслуговування в найшій майстерні з комплектом сальників які найбільше зношуються 2800грн. В цілому надійність 9 з 10. 

Осовні переваги:

  • фіксується в будь-якому положенні
  • покриття Кашіма виглядає дуже гарно
  • досить надійний.

Недоліки:

  • надзвичайно важкий в обслуговуванні – часто намертво закисає і розібрати стає практично неможливо
  • майже повна відсутність запчастин
  • ціни на ті запчастини, які доступні неймовірно високі, як і на сам підсидел в цілому
  • не можна піднімати чи підтягувати велосипед за сідло.

Категорія 2 – дропери з пневматично-механічним принципом роботи

Принцип роботи простий – підсидел в середині не розділений на окремі камери, весь підсидел це одна камера в яку накачується повітря, в підсиделі є механічний елемент, який блокує його в потрібній позиції. При натисканні на манетку в рух приводиться механічнйи елемент та розблоковує підсидел – він піднімається під дією тиску або опускається при натисканні на сідло.

Specialized Command Post, IRCC, XCP

Класичний представник класу, механічний елемент – цанга – пристосування у вигляді пружної розрізаної втулки, яке використовують для затискання циліндричних  предеметів, в нашому випадку “ноги” підсидела.

Рекомендуємо технічне обслуговування з заміною сальників кожні 100 год їзди або раз в сезон (за принципом що наступить раніше) та очищення “ноги” від бруду під час кожної поїздки.
Вартість технічного обслуговування в найшій майстерні з комплектом сальників які найбільше зношуються 800грн. В цілому надійність 6 з 10. 

[+] Фото в розібраному стані

2fSgTuA.jpg
zEHzhFL.jpg
mzOs1Kd.jpg

s8Q32KN.jpg
zTZvue3.jpg
pfjszkq.jpg

Основні переваги:

  • це Specialized (особливо великий плюс для прихильників бренду)
  • висока якість виконання всіх компонентів
  • не бояться морозів

Недоліки:

  • часті поломки цанги
  • фіксується тільки у чітко визначених положеннях, які визначені виробником
  • практично повна відсутність запчастин та ремкоплектів
  • будь-які більші пошкодження чи потертості на “нозі” ведуть до пропускання повітря під час роботи, підсидел доводиться постійно підкачувати
  • бояться бруду на “нозі”.

9Point8 Fall Line, Easton Haven, Race Face Turbine

Зразу кілька підсиделів різних виробників, але першим та основним з них був 9Point8 Fall Line, підсидели фірм Easton та Race Face зроблені на основі патенту 
9Point8 і фактично є його майже повними клонами. Фіксує підсидел досить цікавий механічний елемент, який зветься DropLoc, що представляє собою механічне гальмо, за принципом роботи доволі схожий на цангу, тільки працює навпаки.

Рекомендуємо технічне обслуговування з заміною сальників кожні 100 год їзди або раз в сезон (за принципом що наступить раніше) та очищення “ноги” від бруду під час кожної поїздки.
Вартість технічного обслуговування в найшій майстерні з комплектом сальників які найбільше зношуються 800грн. В цілому надійність 8 з 10. 

[+] Фото в розібраному стані

tOkEcRn.jpg
c6btc1g.jpg
KJeJEaw.jpg
UE14rjG.jpg
cB7jnLF.jpg
cWKBzgY.jpg

Основні переваги:

  • не бояться морозів
  • фіксується в будь-якому положенні
  • DropLoc надзвичайно надійний.

Недоліки:

  • дороговартісні запчастини
  • тільки деякі запчастини доступні для покупки
  • бояться бруду на “нозі”

Crank Brothers Kronolog

Ще один представник даного класу, в якості механічного елементу тут два послідовні кільця з двома зажимами в кожному, які буквально затискають ногу ззовні в потрібному положенні.

Рекомендуємо технічне обслуговування з заміною сальників кожні 100 год їзди або раз в сезон (за принципом що наступить раніше).
Вартість технічного обслуговування в найшій майстерні з комплектом сальників які найбільше зношуються 750грн. В цілому надійність 5 з 10. 


[+] Фото в розібраному стані

iDsKSd2.jpg
cFBpnx7.jpg
QS2fhJr.jpg

Основні переваги:

  • не бояться морозів
  • фіксується в дуже великій кількості положень

Недоліки:

  • практично відсутні запчастини
  • “нога” з часом зношується і підсидел перестає фіксуватись
  • швидко зношується під важкими райдерами

Категорія 3 – повністю механічні дропери

Такі підсидели в цілому чимось нагадують підсидели з категорії 2, але в якокості пружинного елемента виступає не повітряна пружина, а звичайна стальна.

E*Thirteen TRS+

Рекомендуємо технічне обслуговування з заміною сальників кожні 50-80 год їзди або раз в сезон (за принципом що наступить раніше).
Вартість технічного обслуговування в найшій майстерні 500грн. В цілому надійність 7 з 10. 

Основні переваги:

  • фіксується фактично в будь-якому положенні.

Недоліки:

  • слабка пружина, підсидел доводиться часто перебирати та чистити.

Gravity Dropper

Рекомендуємо технічне обслуговування з заміною сальників кожні 50-80 год їзди або раз в сезон (за принципом що наступить раніше).
Вартість технічного обслуговування в найшій майстерні 500грн. В цілому надійність 4 з 10. 


Основні переваги:

  • дешевий.

Недоліки:

  • фіксується тільки у визначених положеннях
  • дуже бюджетно зроблений, як наслідок часто виходить з ладу.

Категорія 4 – дропери картріджного типу

Giant Contact, Crank Brothers HighLine, Bontrager Drop Line

Всі ці підсидели мають в середині масляно-газовий не розбірний картрідж, в цілому в більшості такі підсидели відрізняються тільки корпусами.
Вартість технічного обслуговування в найшій майстерні з комплектом сальників які найбільше зношуються 350грн. В цілому надійність 3 з 10. 

Основні переваги:

  • дешеві
  • фіксується в будь-якому положенні
  • до багатьох моделей можна відносно дешево купити змінний картрідж.

Недоліки:

  • часто виходять з ладу
  • абсолютно не ремонтопридатні
  • бояться низьких температур, особливо морозів
  • ніяк не регулюються та не налаштовуються





Cсылка на пост
+119
Поделиться:
VKontakte Facebook
 Nightswan

На сайте с 27.10.2014
Репутация: 94
Сообщений 1191
Пол: Мужской(25)
Город: Житомир
Стиль: MTB:Urban Freeride
Байк: Yt tues 2.0
8 фев 2019 в 16:48

Мне по конструктиву очень понравилось решение от е13, на бумаге все очень просто и жизнеспособно

Cсылка на пост
0
 formazon

На сайте с 23.01.2013
Репутация: 191
Сообщений 2562
Пол: Мужской(36)
Город: Житомир
Стиль: MTB:Enduro
8 фев 2019 в 16:51

Сделайте рейтинг живучести-ремонтопригодности.
ИМХО, это будет многим полезно.

Еще, я думаю вы знаете примерные цены комплекта сальников и полного ребилд-кита... Тоже, стоит добавить.

Cсылка на пост
+5
 Unicorn

На сайте с 05.06.2012
Репутация: 87
Сообщений 211
Пол: Мужской(33)
Город: Запорожье
Стиль: MTB:Downhill
Байк: Trek Session 9.9 + CCDB Air + BoXXer
8 фев 2019 в 16:54

Для полноты картины, не хватает веса каждого. Для некоторых людей это очень важный параметр, особенно если стоит выбор между разными моделями одной детали. 

God made me an atheist. Who are you to question his wisdom?
Cсылка на пост
+2
 cka3o4nuk

На сайте с 22.04.2013
Репутация: 152
Сообщений 1244
Пол: Мужской(37)
Город: Николаев
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Ice Cream Truck
8 фев 2019 в 17:06

по ревайву это же абсолютно неверно

на разі повністю відсутні запчастини та ремкоплекти до даного підсиделу у вільному продажі.


Естесвенно не в украине

 



Моя домашняя музыка = [ Ссылка ]
Cсылка на пост
+1
 Xopc

На сайте с 26.02.2013
Репутация: 692
Сообщений 596
Пол: Мужской(33)
Город: Івано-Франківськ
Стиль: MTB:Enduro
8 фев 2019 в 17:28


Nightswan, там є нюанси з стоковою пружиною.

formazon, Хороша думка, мабуть добавлю щось таке.

Unicorn, з вагою нюанси, вона на пряму залежить від ходу, а зараз практично всі підсидели випускають з різними ходами. Тому тут вже мабуть кому цікаво то прийдеться пошукати в неті інфу на конкретну модифікацію

cka3o4nuk, ну до нас кілька тижнів тому звертались з таким підсиделом за запчастинами. Я найшов на кількох сайтах закордоном, але після замовлень зі мною звязались і сказали що іх на разі нема, очікуються від постачал ника коли будуть невідомо, включно з офіційним сайтом

Cсылка на пост
+1
 Miguel

На сайте с 31.08.2015
Репутация: 17
Сообщений 54
Пол: Мужской(40)
Город: Kherson
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Santa
8 фев 2019 в 17:28

Пора выносить на тест Reverb AXS, куда более интересно на сегодняшний день!

Keep calm and ride Santa Cruz!
Cсылка на пост
+1
 Xopc

На сайте с 26.02.2013
Репутация: 692
Сообщений 596
Пол: Мужской(33)
Город: Івано-Франківськ
Стиль: MTB:Enduro
8 фев 2019 в 17:30


Miguel, та там по суті звичайний реверб з купкою електроніки. Не думаю що це приживеться особливо з цінниклм здається порядка 800усд

Cсылка на пост
+4
 Xopc

На сайте с 26.02.2013
Репутация: 692
Сообщений 596
Пол: Мужской(33)
Город: Івано-Франківськ
Стиль: MTB:Enduro
8 фев 2019 в 17:43


NArtemD, по живучості можу зробити шкалу від 1 до 10. Але оцінки будуть субєктивні. Ну і оцінювати звичайно буду з урахуванням що вчасно роблять ТО. З ремонтопридатністю простіше, можу просто написпти середній чек, ця статистика в мене є.

Cсылка на пост
0
 Miguel

На сайте с 31.08.2015
Репутация: 17
Сообщений 54
Пол: Мужской(40)
Город: Kherson
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Santa
8 фев 2019 в 17:45

Xopc писал(а):
Возможно через время цена упадет и думаю значительно!

Keep calm and ride Santa Cruz!
Cсылка на пост
0
 cka3o4nuk

На сайте с 22.04.2013
Репутация: 152
Сообщений 1244
Пол: Мужской(37)
Город: Николаев
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Ice Cream Truck
8 фев 2019 в 17:46

Новый раверб с клапаном похожим на байкйок кстати :)


байкйок с ресетом первый подседел с гидравликой который  у меня не вызвал отторжения

кроме него только механика

подешевле е13 подороже moveloc (второй кстати по работае и переборке близок к идеалу.)

Моя домашняя музыка = [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 Yuretz81

На сайте с 22.07.2012
Репутация: 338
Сообщений 3060
Пол: Мужской(42)
Город: Бровары
Стиль: MTB:Park
8 фев 2019 в 18:00

1)9point8

2)PNW Bachelor


В противном случае Реверб. Больше никаких дроперов нет.

Cсылка на пост
+2
 cka3o4nuk

На сайте с 22.04.2013
Репутация: 152
Сообщений 1244
Пол: Мужской(37)
Город: Николаев
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Ice Cream Truck
8 фев 2019 в 18:49

Yuretz81 писал(а):
PNW Bachelor

с картиджем от стула
как в прочем и все похожие "разработанные дропееры" 

1)9point8 
1 проскальзывает
2 давление в держит сальник. 



Моя домашняя музыка = [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 Fenrir

На сайте с 17.01.2009
Репутация: 131
Сообщений 307
Пол: Мужской(0)
Город: Одесса
Стиль: MTB:Enduro
Байк: SPECIALАИСТ
8 фев 2019 в 19:21

про ревайв
Xopc писал(а):
все таки деколи повітря з масляної камери не повністю виводиться і приходить часто робити ресет

возможно речь про первую версию, был у них такой баг, вторая ревизия работает без проблем
за полгода постоянного использования, ресет ни разу не понадобился, да и в первый день только из интереса покрутил)
при том что вел тягаю за седло и переворачиваю при любом положении подседела (поднят/опущен/середина), поднимал седло, когда вел лежал на боку и т.п.

имхо единственный достойный внимания вариант на данный момент времени. работает отлично, сервис дома без проблем, расходники напрямую от производителя.
единственное что, на форумах были описаны случаи c моделями 160/185 - при остром угле подседельной трубы на раме у некоторых подтирало шток спереди

з.ы. когда посмотрел инструкции ТО трансфера, еще неделю плохо спал

//
Cсылка на пост
0
 nice.ivchik

На сайте с 13.06.2017
Репутация: 23
Сообщений 195
Пол: Мужской(31)
Город: Киев
Стиль: MTB:Park
8 фев 2019 в 19:52

у меня Lev DX, спускал его для обслуживания и по глупости потянул за шток в спущеном состоянии, после получилось, что даже при 250 psi он немного пружинил, по сути насосал воздуха. Думал уже разбирать, и обслугу делать, так потом решил "прокачать его", без переборки переворчиваете его, нажимаете на кнопку и медлено опускаете и поднимаете несколько раз, давление само выгонет воздух. И проблема устранится. 
LEV имхо самый надеежный среди перечисленных.
Для тех кто хочет просто попробовать и не парится можно купить китайский механический дропер tmars за 50 бакосов,вот он точно неубиваемый))

Cсылка на пост
0
 Leva Rodriguez

На сайте с 24.05.2011
Репутация: 178
Сообщений 2331
Пол: Мужской(17)
Город: Hamburg
Стиль: MTB:Downhill
Байк: Winora flitzer/trek slash 9.8
8 фев 2019 в 20:53

я счастливый обладатель Бонтрэгера...
этот же подсидел , но с другой гайкой устанавливается на ВСЕ джанты
подсиднл выполнен внешне красиво, покрытие ноги -чисто косметическое типа как на руле... ну то есть со временем светлеет
устранить люфт - невозможно
но есть гигамега плюс... обслуживание занимант 15минут... да и расходников -аж 1.стоимость ...около 15евро это газомасляный картридж меняется оч легко хоть в поле хоть на коленке
... вешать и поднимать за седло можно без проблем
работой за год эксплуатации доволен... из минусов -неустраняемый люфт...


Я бы стал чемпионом мира по ДХ,
но мне мешают силы природы
Гравитация и возможность обосраться...
Cсылка на пост
+1
 wade4ek1995

На сайте с 25.02.2016
Репутация: 38
Сообщений 120
Пол: Мужской(26)
Город: Мелитополь
Стиль: MTB:Enduro
8 фев 2019 в 22:22

плюсую за бонтагер! Леха меня опередил с отзывов.У самомго эта дилда на фр байке установленна,байк можно хранить,повесив за седло на какой то перекладине.Минусы-светлеет шток,на люфт собственно пофиг

Cсылка на пост
0
 getriebe

На сайте с 09.06.2014
Репутация: 180
Сообщений 250
Пол: Мужской(34)
Город: Мариуполь
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Dartmoor Primal '17 + Fox 36
9 фев 2019 в 00:12

Купил и поставил Specialized Command Post. С конца осени вплоть до сегодняшнего дня катаю каждый день в мороз, дождь, снег. А подседелу пофиг) За всё время поменял сальник (20 минут работы), который купил у деда на рынке за 10 грн. Переборка "на коленке". И он пашет всегда, хоть -5, хоть -10. За седло можно поднимать байк. Единственный минут (возможно, для кого-то) - всего три положения. Но лично для меня - самое то.

Cсылка на пост
+1
 sheremet

На сайте с 13.02.2014
Репутация: 235
Сообщений 1995
Пол: Мужской(25)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: оговау
9 фев 2019 в 00:27

getriebe, ну ше мінус команд поста (можливо не всіх моделей) шо не можна піднімати без нагрузки - козбиває "шпонки". приносили підсиділ який тупо заклинив - всередині розклепало "шпонки" - шліфанули полірнули їздить далі. а так да. плюс в тому шо він простий і можна піднімати вєл за сидіння. 

оговау
Cсылка на пост
+1
 getriebe

На сайте с 09.06.2014
Репутация: 180
Сообщений 250
Пол: Мужской(34)
Город: Мариуполь
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Dartmoor Primal '17 + Fox 36
9 фев 2019 в 00:39


sheremet, ну да, своя специфика есть в подъёме/опускании. Но довольно быстро привыкаешь. Ну и да, своей простотой и привлёк внимание. Ибо реверб у товарища как-то не особо впечатлил тем, что в мороз перестаёт работать и понемногу проседает под нагрузкой спустя время (но то может потому что он его не обслуживал, хз).

Cсылка на пост
0
  [ Подписаться на ответы в данной теме ]




ПОХОЖИЕ ТЕМЫ (сортировать по релевантности или по дате)
Посл. ответ Тема Автор Ответ. Просм.
24 мая 2010 в 00:00
  Подсидельник RockShox Reverb
  На страницу 1, 2
goatlord2317710
20 фев 2013 в 00:00
  питання про тапки для катачки і токарні роботи!
  На страницу 1, 2
damonwatson_2710814
4 фев 2014 в 00:00
  Принцип работы/настройка системы Rock Shox Dual Air alex_zp_ua837156
7 дек 2015 в 00:00
  на рш домейн 318 підійдуть штани від інших вилок Like.a.Boss83974
26 сен 2015 в 00:00
  Халявні стікери від ГоуПро та інших компаній.
  На страницу 1, 2, 3...33
bonale64173084

  Список форумов ›››› Железки

  Форум:   







© 2003-2024 X-Bikers.com - горный велосипед, велотриал, фрирайд, стрит, дёрт, BMX
Размещение рекламы на сайте
Использование материалов без разрешения владельцев не допускается